Slide backgroundLogo Freshng - AGF-software

ONTDEK ONZE NEXT GENERATION SOLUTIONS

Software oplossingen Standaar en Maatwerk oplossingen

Persbericht agf.nl

De noodzaak van goede automatisering is vandaag de dag groter dan ooit. De AGF markt wordt gedomineerd door innovaties en toenemende eisen in het kader van de voedselveiligheid en datamanagement. Met de juiste automatisering kunt u voldoen aan de eisen en kunt u goed voorbereid de toekomst tegemoet gaan.

RPO zorgt ervoor dat de automatisering goed is, zodat het kloppend hart van uw organisatie gezond blijft en u zich kunt focussen op de groei van uw onderneming.

De software totaaloplossing Freshng legt alle veelvoorkomende dagelijkse werkzaamheden en processen vast, Freshng toont vervolgens uitgebreide inzichten en analyses zodat u optimale controle heeft en zo veranderingen voor kan blijven. Ontwikkeld voor en door de AGF branche.

Compleet en met diverse koppelingen

RPO bouwt al ruim 30 jaar AGF software. Freshng is in de basis zeer stabiel, compleet en voorzien van extra functionaliteiten en koppelingen. RPO ontzorgt met een kwalitatief goede totaaloplossing, waarbij de commerciële activiteiten gekoppeld zijn aan de financiële administratie. Daarbij heeft RPO er bewust voor gekozen om te werken met bewezen interfaces. Freshng kan onder andere gekoppeld worden met een keurapplicatie, BI oplossing en Digitale Factuurverwerking.

Freshng communiceert met de applicatie, waardoor processen vereenvoudigd worden en dubbele handelingen tot het verleden behoren. Dit resulteert in een optimaal inzicht. De gebruiker blijft zaken doen met RPO en profiteert van de voordelen van de juiste combinatie tussen een beter resultaat, kortere doorlooptijd en lagere kosten. Daarnaast beveiligt RPO uw data goed, dit zodat uw bedrijfsprocessen altijd door kunnen gaan.

Schoenmaker blijf bij je leest

Er bestaan diverse IT bedrijven die op aanvraag oplossingen bouwen. Oplossingen die nog niet bewezen zijn en uiteindelijk vaak de efficiency niet kunnen vergroten. Bij RPO bent u niet afhankelijk van een derde partij, RPO levert bewezen oplossingen en zorgt voor een goede koppeling. Tenslotte kan verkeerde software grote gevolgen hebben voor de reputatie en het budget van een onderneming. RPO regelt het goed en graag.

Oplossingen die meegroeien

Freshng kent inmiddels 1500 dagelijkse gebruikers, maar ontwikkelt altijd door. Nieuwe regelgeving, veranderde wensen, noviteiten en verbeterde functionaliteiten verwerken wij in updates in de standaardoplossing. Uiteraard worden ze pas uitgevoerd wanneer wij ze uitgebreid getest hebben. Daarnaast is de software in staat om mee te groeien, Freshng is geschikt voor bedrijven met 2 medewerkers, maar ook voor bedrijven met 250 medewerkers. Met een eigen Technische Dienst en Helpdesk verleent RPO de juiste ondersteuning en bieden wij u naast slimme software, ook een innovatieve IT infrastructuur.

Klik hier voor het persbericht.

RPO ICT Solutions
078 6818688